Sıkça Sorulan Sorular

 

TESLIMAT


1-Müşteriler Siparişlerini verdikten sonra ne zaman teslim edilir?

Her gün saat 15.00'e kadar gelen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Saat 15.00'ten sonra gelen siparişler ise ertesi gün kargoya teslim edilir. Siparişiniz sevk edildikten sonra en fazla 3 iş gününde alıcıya ulaşmış olur.

2-Siparis edilen ürün gecikti? Ne yapabilirim?

Siparişinizi verilen  ürünü “SATIŞLAR” bölümünde yer alan TESLİMATLAR dan takip edebilirsiniz.. Tedarik süresini asan siparişlerinizin tedarik durumu ya da akıbetini öğrenmek için  0212 252 26 85 / 0212 252 97 85 no lu çağrılardan merkezimizi arayabilirsiniz.

FATURA

1-Faturam bana nasıl ulaşacak?

Faturalarınız her ürününün beraberinde adınıza düzenlenmiş olarak gönderilmektedir.

IADE VE GARANTI

1-Sipariste bulunduğum hediyelerin “Garantisi / Garanti Belgesi “ mevcut mudur?

Siparişini verdiğiniz her ürün, üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün müşteriye sağlam olarak ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arizalar için, müşterilerimizin ürünle ilgili 0212 252 26 85 numaradan yetkili kişilere ulaşıp kayıt oluşturması gerekmektedir.


2-Sipariş ettiğim ürünü iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

Aldığınız ürünü kargodan teslim aldıktan günden itibaren 7 gün içinde 0212 252 26 85 numaradan başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz. 
   -İadeler mutlak surette kullanılmamış ve orijinal kutu/ambalajında olmalıdır. Bütün standart aksesuarlar ürün ile birlikte hasarsız ve tam olarak gönderilmelidir.
   -Ayni şekilde ürün; fatura ve iade nedenini belirten bir not ile birlikte gönderilmelidir.
  


3- Sipariş edilen ürünüm yanlış gönderildi. Ne yapmalıyım?

Talep edilen siparişiniz sevkiyat esnasında kaynaklanan nedenden ötürü tarafınıza farklı olarak gönderilmiş ise, teslim aldığınız ürünü, kullanılmamış ve orijinal ambalajı bozulmamış hali ile Aras kargo Asya Şubesi'ne karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Talep edilen asil ürününüz, iade ürün geldikten sonra gönderilecektir.

KARGO

1-Kargo takibimi veya teslimat bilgilerini nereden öğreneceğim?

Siparişini verilen ürünler kargo aracılığı ile sipariş veren müşterinin teslimat adresine gönderilecektir. Admin panelinde bulunan  “Satışlar” bölümünden“ Siparişlerim” tıklayarak verilen siparişlerin durumunu ve kargo bilgilerini takip edebilirsiniz. YA da 0212 252 26 85 no’lu Çağrı merkezimizden öğrenebilirsiniz.